Δευτέρα 16 Οκτωβρίου 2017

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΒΛΑΣΦΗΜΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ " Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ " ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 18/10/2017 (Ν.Η) ΣΤΙΣ 8.30 μ.μ... ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ π.ΚΛΕΟΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΒΛΑΣΦΗΜΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ , ΚΑΙ ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ.....

Κάντε κλικ για μεγένθυνση

Όταν ο Άγιος Κοσμάς
άκουγε κάποιον να βλασφημεί κατά του Χριστού και της Παναγίας, τότε εξοργιζόταν και έλεγε: «Ένας άνθρωπος να με υβρίσει, να φονεύσει τον πατέρα μου, την μητέρα μου, τον αδελφό μου, και ύστερα το μάτι να μου βγάλει, έχω χρέος ωσάν χριστιανός να τον συγχωρήσω. Το δε να υβρίσει τον Χριστό μου και την Παναγία μου, δεν θέλω ούτε να τον βλέπω».


ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΗΝ ΒΛΑΣΦΗΜΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ " Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ " ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΒΛΑΣΦΗΜΕΙΤΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ , Η ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ ΚΑΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ

ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΣΤΙΣ 18 ΟΚΤΩΒΡΗ 2017 (Ν.Η) ΚΑΙ ΩΡΑ 8:30 μ.μ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΝ  ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΗΣ 2. 

@ Έχουμε ενημερωθεί ότι θα γίνουν και άλλες συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας κατά αυτής της βλάσφημης παράστασης διαφορετική όμως μέρα. Θα σας ενημερώσουμε σχετικά ,αν θελήσουν να γίνει δημόσια ενημέρωση από τους πατέρες που την διοργανώνουν.


Κάντε κλικ για μεγένθυνση

ΒΙΝΤΕΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ..... 


ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΒΛΑΣΦΗΜΗ ΑΥΤΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ BLOG - ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ....

Σ.Β

" Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ " ΒΛΑΣΦΗΜΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΜΑΣΟΝΟΥ ΣΑΤΑΝΙΣΤΗ FERNANDO PESSOA ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΝ.... ΒΛΑΣΦΗΜΕΙΤΕ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ Ο ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ....Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΣΤΙΣ 11 ΟΚΤΩΒΡΗ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΑΡΚΕΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΙΣ 22 ΟΚΤΩΒΡΗ.... ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΩΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες