Δευτέρα 23 Απριλίου 2018

ΖΕΙ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ.... ΝΕΟ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΟ ΑΓΙΟ ΦΩΣ ΦΕΤΟΣ ΤΟ 2018 ΣΤΟΝ ΝΑΟ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ - ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ , Η ΖΩΣΑ ΠΙΣΤΗ....ΑΣ ΤΟ ΔΟΥΝ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΟΣΟΙ ΒΛΑΣΦΗΜΟΥΝ ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΗ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΜΕ ΤΟ ΑΓΙΟ ΦΩΣ......


ΖΕΙ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ.

ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ , Η ΖΩΣΑ ΠΙΣΤΗ.

ΝΕΟ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΟ ΤΑΦΟ ΜΕ ΤΟΝ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΑΔΕΛΦΟ ΝΙΚΟΛΑΟ  ΠΟΥ ΕΖΗΣΕ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΜΕ ΤΟ ΑΓΙΟ ΦΩΣ ΦΕΤΟΣ ΣΤΑ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ.

ΠΕΡΝΑΓΕ ΤΑ 33 ΑΝΑΜΜΕΝΑ ΚΕΡΙΑ ΜΕ ΤΟ ΑΓΙΟ ΦΩΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ , ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΙΓΕΤΑΙ.


ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ.....



Σχόλια από τον ίδιο τον αδερφό Νικόλαο που υπάρχουν στο βίντεο.Τα μεταφέρουμε όπως τα έχει γράψει χωρίς να κάνουμε κάποια διορθωση......


Αληθως ο Κυριος!!! Νυν και αει!! Αδερφια μου, θελω να δειτε ολη την εμπειρια μου στον Αγιο μας Ορθοδοξο τοπο χωρις edit. 

Οπως θα δειτε, στην αρχη το Αγιο Φως μου εκαψε το μουσι επειδη ειμουν ολιγοπιστος σαν τον Αγιο μας Πετρο περπατωντας επι τον υδατων προς τον Κυριο μας! 

Οσο ομως περνουσε ο χρονος και αυξανωταν η πιστη μου, τοσο περισσοτερο το Αγιο Πνευμα ελαττωνε την επιδραση της φωτιας πανο μου

Αυτη ειναι η χαρις του Ακτιστου Φωτος του Τριαδικου Θεου μας που εκαιγε σφοδρα σαν φωτια αλλα δεν εκαψε τον θαμνο του Μωυση. Ουτε επετρεψε Κυριος να καουν τοσοι και τοσοι αγιοι κατα τα αδικα και βαρβαρα βασανιστηρια τους. 

Ετσι θελω να πιστευω και εγω για την αθλιοτητα μου πως ο Κυριος μας με λυπηθηκε και μου χαρισε αυτην την ευλογημενη χαρα.

Πασα δοξα τιμη και προσκυνησι, τω Πατρι και τω Ιω και το Αγιο πνευματι!!! 

Χρονια πολλα αγαπημενα μου αδερφια παγκοσμιος. Καλη φωτιση, αγαπη, χαρα, και ειρηνη στης ψυχες μας!!!! 

ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ Η ΘΑΝΑΤΟΣ !!!!!


Ο ΑΔΕΛΦΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ , ΕΙΝΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ ΣΩΦΡΟΝΙΟΥ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες