Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΩΝ - ΤΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΜΙΑΣ , ΑΓΙΑΣ , ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ - Η ΟΔΟΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ - Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΤΟ 1925 - ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΝΙΚΑ

Η ΚΙΒΩΤΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΥ

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΤΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Εις το όνομα του Πατρός, και του Υιού, και του Αγίου Πνεύματος. Αμήν. Υπεραγία Θεοτόκε σώσον ημάς

Ας ξεκινήσουμε πρώτα από το τι δεν είναι το Ακαινοτόμητο. Δεν είναι άλλη μία παλαιοημερολογίτικη παράταξη που στόχο έχει να δημιουργήσει μία επιπλέον Σύνοδο επισκόπων που θα διατείνονται συνεχώς ότι είναι η Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία και όλοι οι άλλοι είναι εκτός... 

Ο κάθε αποτειχισθείς αρχιερεύς, ιερέας, μοναχός, η λαϊκός, διατηρεί την ιδιότητα που είχε πριν αποτειχισθεί ( Φυσικά εξαιρούνται οι Κανονικές περιπτώσεις όπως η χειροτονία λαϊκών σε ιερείς, η κουρά νέων μοναχών κ.α. ),συνεπώς το Ακαινοτόμητο δεν είναι άλλος ένας χώρος όπου ο κάθε διαβεβλημένος μπορεί να κάνει εκ νέου καριέρα. 

Φυσικά, αυτό δεν σημαίνει πως κηρύττουμε εαυτούς αγγέλους και φωστήρες επί της γης. Ήμαστε απλοί, αμαρτωλοί χριστιανοί που παλεύουμε για την σωτηρία της ψυχής μας, όπως όλοι οι άλλοι. Σίγουρα όμως, χάριτι Θεού, δεν ήμαστε αιρετικοί, αφού παλεύουμε να διατηρήσουμε στο ακέραιο (όντες χοϊκοί και ασθενείς) όλα τα δόγματα, τις παραδόσεις και τις ευαγγελικές- αγιοπατερικές εντολές της Ορθόδοξης Εκκλησίας. 

Αναλυτικότερα, έχουμε αποτειχιστεί και δεν έχουμε καμία πνευματική κοινωνία με την κρατούσα Εκκλησία της Ελλάδος για τους εξής σοβαρότατους λόγους

α ) Όλα τα Πατριαρχεία έχουν πέσει ολοσχερώς στην παναίρεση του Οικουμενισμού και εφόσον η Ελλαδική Εκκλησία κοινωνεί με αυτά, αλλά και με το επάρατο ΠΣ.Ε., καθίσταται αυτομάτως ακοινώνητη  

(Ο Μέγας Βασίλειος μας παραγγέλλει: Oἵτινες την ὑγιῆ ὀρθόδοξον πίστιν προσποιοῦντες ὁμολογεῖν,κοινωνοῦσι δε τοῖς ἑτερόφροσιν, τους τοιούτους , εἰ μετα παραγγελίαν μη ἀποστῶσιν, μη μόνον ἀκοινωνήτους ἔχειν, άλλα μηδέ αδελφούς ὀνομάζειν. 

( Αρχιμανδίτου Χρυσοστόμου Σπύρου, Η Αποτείχισις μου, Σπέτσες 2008, σ. 16 )  (σύμφωνα με το πατερικό “ο κοινωνών τω ακοινωνήτω, ακοινώνητος εστί” ) για κάθε συνειδητό μέλος της Ορθοδόξου Εκκλησίας. 

+ Γέροντας Χρυσόστομος Σπετσών

+ ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΣΠΕΤΣΩΝ ΤΟΥ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ , ΑΓΙΑΣ, ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ , ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ......


Για τον γέροντα Χρυσόστομο Χρήστου μπορείτε να δείτε στο λίνκ που ακολουθεί.... 

ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΣΠΕΤΣΩΝ - ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ - ΛΟΓΟΙ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΛΟΓΟΙ ΣΩΤΗΡΙΑΣ - ΚΑΡΤΑ ΠΟΛΙΤΗ..ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΜΑΡΤΥΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ - Η ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ - ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ - ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ ΠΑΤΡΙΟ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ - ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΝΙΚΑ

β ) Με την αλλαγή του εκκλησιαστικού ημερολογίου (που επηρέασε σημαντικά και το εορτολόγιο) δημιουργήθηκε δυνάμει (δηλαδή, υπόδικο σε μέλλουσα να συνέλθει Ορθόδοξη Σύνοδο) εορτολογικό σχίσμα ενώπιον της καθόλου Εκκλησίας (και όχι ενώπιον των Συνόδων του Πατρίου. Οι Σύνοδοι αυτοί αποτελούν έτερο υπόδικο σχίσμα που δημιουργήθηκε εξαιτίας της λανθασμένης εφαρμογής του 15ου Κανόνος της ΑΒ Συνόδου από την εκκλησιαστική ηγεσία των Γ.Ο.Χ.)

Τα αποτελέσματα της καινοτομίας αυτής είναι πολλαπλά. Καταρχήν, δημιουργήθηκε λατρευτική σύγχυσις, με αποτέλεσμα να χάνεται ένα από τα σημαντικότερα γνωρίσματα της Εκκλησίας, δηλαδή η κοινή λατρεία .

Φανταστείτε να ζούσατε εις επαρχία της Αμερικής, και στην ίδια περιοχή, οι μεν Ρώσοι να νήστευαν εν αναμονή των Χριστουγέννων, οι δε Έλληνες να χτυπούσαν χαρμόσυνα τις καμπάνες ψάλλοντες τω “ η Παρθένος σήμερον...” (Φυσικά το “σήμερον” του ιερού ύμνου, καθίσταται εις την εποχή των καινοτομιών μία ενοχλητική λεπτομέρεια που μάλλον πρέπει να αφαιρεθεί από τα λειτουργικά βιβλία των οικουμενιστών....). 

Συνεπώς, το εορτολογικόλατρευτικό σχίσμα είναι αδιαμφισβήτητο και χρίζει υποχρεωτικής ιάσεως. Το δεύτερο παρελκόμενο της αντιχρίστου καινοτομίας, ήταν και η προοδευτική εφαρμογή της Εγκυκλίου του 1920, μέρος της οποίας ήταν και η αλλαγή του ημερολογίου (με απώτερο σκοπό να πλησιάσουμε τις “αδελφές εκκλησίες” [του πάπα και τω συν αυτώ] )

Σύμφωνα με τους Αγίους Πατέρες, όποιος πέσει στα μικρά, αναμφίβολα θα πέσει και στα μεγάλα. Και ενώ τότε, η ημερολογιακή αλλαγή φαινόταν ως κάτι μικρό και ασήμαντο (δεδομένου ότι η Εγκύκλιος δεν είχε γνωστοποιηθεί ακόμα στον κόσμο), οδήγησε σιγά-σιγά σε ολοένα και μεγαλύτερες προδοσίες, σε σημείο που να μπορούμε να πούμε ότι η Εγκύκλιος (η οποία, κατά τους σύγχρονους Πατέρες, θεωρείται και ως ο καταστατικός χάρτης του Οικουμενισμού) έχει εφαρμοστεί πλήρως από όλα τα Ορθόδοξα Πατριαρχεία. Αυτό σημαίνει ότι ο Οικουμενισμός και η Εγκύκλιος του, έχει επικρατήσει παντού. 

Σκεφτείτε και κάτι άλλο: πόσο διευκολύνονται οι κοινές εμφανίσεις (συλλείτουργα) του πάπα και Βαρθολομαίου, εξαιτίας του ότι γιορτάζουν συνέχεια τους ίδιους αγίους (πλην Μ. Σαρακοστής). Χριστούγεννα γιορτάζουν οι μεν; Χριστούγεννα και οι δε... 

Εν ολίγοις, το ημερολογιακό ζήτημα, συνδέεται πλήρως με την Εγκύκλιο του 1920 (και με το πνεύμα, και με το γράμμα της), συνεπώς και με την παναίρεση του οικουμενισμού. Άρα, αν θέλουμε να κάνουμε συνειδητό αντιοικουμενιστικό αγώνα, πρέπει πρώτιστα να χτυπήσουμε την ρίζα του οικουμενισμού και τα παράγωγά της. 

Τέλος, το νέο παπικό ημερολόγιο έχει καταδικαστεί από τρεις Πανορθοδόξους Συνόδους, άρα οι υιοθετήσαντες αυτό είναι δυνάμει υπόδικοι στην συνείδηση των Ορθοδόξων Χριστιανών, οι οποίοι δεν δύνανται, για το λόγο αυτό, να έχουν καμία πνευματική επικοινωνία με νεοημερολογίτες ιερείς. 

γ) Εξαιτίας της καταπάτησης πλείστων όσων Ιερών Κανόνων και Ευαγγελικών Εντολών (για παράδειγμα με την κατάργηση του ενός και νομίμου γάμου, λόγος που οδήγησε παλιότερα τον Άγιο Θεόδωρο τον Στουδίτη να αποτειχιστεί από την κρατούσα εκκλησία. Βλ. Μοιχειανική αίρεσις )

δ) Εξαιτίας της αγιοποιήσεως του Χρυσοστόμου Σμύρνης. Ο Χρυσόστομος σκοτώθηκε για την εθνική του δράση και όχι την εκκλησιαστική. Ήταν δεδηλωμένος μασώνος και οικουμενιστής. Σε μερικά χρόνια θα λένε: κοιτάξτε, ο οικουμενισμος και η μασωνία είναι θεάρεστες καταστάσεις, αφού δύνανται να οδηγήσουν ανθρώπους στην αγιοσύνη. Η συνείδηση των συνειδητών Ορθοδόξων Χριστιανών δεν μπορεί να ανεχθεί κάτι τέτοιο... 

@Πάτερ  + Ευθύμιος Τρικαμηνάς 
για την αγιοποίηση του Χρυσοστόμου Σμύρνης.


ε) Εξαιτίας της σιωπής της Ιεράς Συνόδου για ζητήματα που άπτονται της σωτηρίας της ψυχής μας, όπως οι μεταμοσχεύσεις οργάνων, η Κάρτα του Πολίτη κ.α

ζ) Η κρατούσα-επίσημη Εκκλησία έχει κηρύξει (δια λόγων και έργων) την οδό της αποτείχισης, στην καλύτερη περίπτωση ως δυνητική πρακτική, στη χειρότερη ως πράξη σχισματική, γεγονός που καθιστά δυναμει αιρετική την Ιερά Σύνοδο και τους κοιωνούντας με αυτήν, αφού με τον τρόπο αυτό βλαστημάει ΟΛΟΥΣ τους Αγίους Πατέρες που αποτειχίστηκαν εν καιρώ αιρέσεως και μας συμβουλεύουν με τον πιο διαυγή τρόπο, να κάνουμε το ίδιο σε παρόμοιες περιπτώσεις.

ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝ
 Επίσης, το Ακαινοτόμητο Πλήρωμα της Ορθοδόξου Εκκλησίας έχει αποτειχιστεί και από όλες τις Συνόδους-Παρατάξεις του Πατρίου Εορτολογίου , για τους εξής λόγους: O 15ος κανών της ΑΒ´ Συνόδου μας επιτρέπει ΜΟΝΟ να διακόψουμε το μνημόσυνο του οικείου επισκόπου, δηλώνοντας με αυτό το τρόπο το δυνάμει ανεπίσκοπο της επισκοπής που υπαγόμαστε. Σε αντίθετη περίπτωση, μνημονεύοντας δηλαδή οποιονδήποτε άλλο επίσκοπο, πολλώ δε μάλλον επίσκοπο αντικανονικής Συνόδου, παύουμε να ήμαστε αποτειχισμένοι και εντειχιζόμαστε σε ανθρώπινα και μη θεάρεστα κατασκευάσματα. 

Φυσικά τα δημιουργήματα αυτά, μη έχοντας οποιαδήποτε κανονική- εκκλησιολογική υπόσταση, δεν μπορούν να φέρουν τη λύση στα προβλήματα που ταλανίζουν την Εκκλησία μας, μάλλον δε δημιουργούν και περισσότερα. 

Επιπλέον, δεν μπορούμε να ήμαστε κοινωνικοί με τις παρατάξεις των Γ.Ο.Χ. επειδή αυτές κηρύττουν αιρετικά περί της αυτόματης απωλείας της Θείας Χάριτος στο Νέο Ημερολόγιο (και όχι μόνο). Και δυστυχώς, όσο το ποίμνιο των Γ.Ο.Χ. μικραίνει, τόσο τα κηρύγματα αυτά θα πληθαίνουν, αφού ο φόβος είναι το καλύτερο όπλο χειραγώγησης

Η ματθαιϊκή δοξασία περί αυτόματης απωλείας της Θείας Χάριτος , έρχεται σε πλήρη αντίθεση με όλη την εκκλησιαστική ιστορία, το Κανονικό Εκκλησιαστικό Δίκαιο.....

(  Σημείωση : Αδελφοί, για να καταστεί κάποιος ενεργεία αιρετικός, συνεπώς ανίκανος να ιερουργεί τα επτά μυστήρια της Εκκλησίας μας, πρέπει πρώτα να καταδικαστεί από Ορθόδοξη Σύνοδο. Η Σύνοδος αυτή, θα καταδικάσει την αίρεση,αλλά και τους φορείς αυτής ονομαστικά .Τότε και μόνο τότε θα μπορούμε να μιλάμε για άκυρα μυστήρια στο χώρο)  

.....ακόμα δε και με την στοιχειώδη λογική (διότι οι  χειροτονίες των Γ.Ο.Χ. ωφείλουν να είναι άκυρες, σύμφωνα με την δική τους λογική , εφόσον η Ρωσική Εκκλησία της Διασποράς (απ’ όπου αντλούν την Ιερωσύνη τους) την δεκαετία του´60, είχε πλήρη εκκλησιαστική κοινωνία με το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως ). 

Όσο παράλογη όμως και αν είναι η δοξασία αυτή, άλλο τόσο είναι και επικίνδυνη, αφού εν αυτή υποβόσκει η λογική ότι “εμείς ήμαστε η Εκκλησία”, γεγονός που εκμηδενίζει τα ορθόδοξα αισθητήρια κατά του Οικουμενισμού και εφησυχάζει τους χριστιανούς, διότι νομίζουν ότι ανήκουν εις την Μίαν Αγίαν Καθολικήν και Αποστολική Εκκλησίαν (για να ανήκεις στην Εκκλησία, κατά τους Αγίους Πατέρες, πρέπει να κατέχεις το πλήρωμα της Αληθείας, και όχι μέρος αυτής). Το αποτέλεσμα ;  Διαιώνιση και όχι επίλυση του Εκκλησιαστικού προβλήματος

Μία ακόμα αιρετική διδασκαλία που υιοθέτησε η ηγεσία των Γ.Ο.Χ. είναι και αυτή της επισκοποκεντρικής εκκλησίας, αίρεση που δημιουργήθηκε από τον νοσηρό νου του νεοημερολογίτη (και αρχιοικουμενιστή) Περγάμου Ζηζιούλα και εξυπηρετεί σφόδρα τα οικουμενιστικά προγράμματα των επισκόπων της κρατούσας Εκκλησίας, εσχάτως δε, και τα εξουσιαστικά σχέδια των επισκόπων του πατρίου. 

Δυστυχώς, έχω ακούσει πάρα πολλές φορές παλαιοημερολογίτες αδελφούς να μου λένε: εφόσον αποτειχιστήκατε και δεν μπήκατε υπό την προστασία ενός επισκόπου (δλδ να μπούμε σε ετέρα σύνοδο- παρασυναγωγή) , ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑ! ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ, μας λένε

Τότε αδελφοί μου, οι ένδοξοι προπάτορες υμών που μέχρι και το ´35 στερούνταν επισκοπικής παρουσίας, είχαν άκυρα μυστήρια;

Και τότε πως εξηγείται η θεόθεν βεβαίωσις της εμφανίσεως του Τ. Σταυρού που έγινε σε αυτή την ανεπίσκοπη περίοδο

Η ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΚΑΙ ΖΩΟΠΟΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΤΟ 1925 ΣΤΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ

Η δοξασία σας αυτή, είναι ένας ακόμα λόγος που δεν μας επιτρέπει να ήμαστε κοινωνικοί μεθ’ υμών, διότι κηρύττει αυτόματα τις μεγαλύτερες Ομολογιακές μορφές της Εκκλησίας μας,... εκτός Εκκλησίας (Βλ. Τον ανεπίσκοπο ομολογιακό αγώνα του Αγίου Μαξίμου)! 

Ωφείλετε, αγαπημένοι εν Χριστώ αδελφοί, να αναλογιστείτε πως είναι δυνατόν ενώ βρίσκεστε σε αντιοικουμενιστικό χώρο, να βλέπετε να κυριαρχεί ανάμεσά σας μία αιρετική θεωρία που δημιουργήθηκε από τον μεγαλύτερο, ίσως, οικουμενιστή της εποχής μας, τον Περγάμου Ζηζιούλα ( φυσικά, η επισκοποκεντρική εκκλησιολογική αίρεση κυριαρχεί και στη κρατούσα Εκκλησία. Συνεπώς είναι και αυτός άλλος ένας λόγος που δεν μπορούμε να ήμαστε κοινωνικοί μαζί της)... 

Επιπλέον, δεν δυνάμεθα να έχουμε κοινωνία με τις συνόδους του παλαιού, διότι αυτές, έχουν αρχίσει να σιωπούν σκανδαλωδώς σε ζητήματα που άπτονται της σωτηρίας της ψυχής μας, όπως η Κάρτα του Πολίτη κ.α., καθώς επίσης και για τους παράλογους, βλάσφημους και αντικανονικούς αναβαπτισμούς και αναμυρώσεις που αυτοί τελούν, ως προέκταση των ματθαιϊκων τους αντιλήψεων.......

( @ Σπυρίδων Βούκαλης : Ως προσωπική μαρτυρία και ομολογία θα ήθελα να πω ειδικά για το θέμα των αναβαπτίσεων που αναφέρει ο αδελφός Παναγιώτης Τσαλλός ότι γίνονται στις συνόδους του πάτριου σε όσους πιστούς πηγαίνουν από την κρατούσα εκκλησία ότι αυτό δεν ισχύει,τουλάχιστον για την συντριπτική πλειοψηφία των ιερέων, παρά μόνο στην περίπτωση που δεν έχει γίνει ο τύπος του Ορθόδοξου βαπτίσματος σωστά.  




Στο βίντεο που ακολουθεί, ο  πάτερ Παύλος Στρατηγέας του πατρίου εορτολογίου από την σύνοδο του Καλλινίκου μιλάει για το πως πρέπει να τελείτε το Ορθόδοξον βάπτισμα , και πότε είναι έγκυρο το βάπτισμα. Συμφωνώ με τις θέσεις του πάτερ Παύλου.

Βούκαλης Σπυρίδων.


ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΟΥ 1829 ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΒΑΠΤΙΣΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΚΑΤΑΔΥΣΕΩΝ.



Συνέχεια από την ομολογία πίστεως του αδελφού Παναγιώτη Τσαλλού.....

......Φυσικά όλη αυτή η κριτική ασκείται κυρίως στην ηγεσία των Γ.Ο.Χ. και στους τυφλώς ακολουθούντας αυτή, και όχι στον απλό ευσεβή λαό, που πονάει και υποφέρει για τα πολλαπλά εκκλησιαστικά προβλήματα, αλλά δεν έχει που αλλού την κεφαλήν κλίνειν, και κοινωνεί κατ’ οικονομία με αυτήν....

( Σημείωση : Βέβαια οι Άγιοι χρησιμοποιούσαν την Οικονομία για περιπτώσεις όπου αυτή θα εφαρμοζόταν για σύντομο χρονικό διάστημα και για κάποιο σοβαρό Εκκλησιαστικό λόγο. Σύντομα όμως επέστρεφαν στη σωτηριώδη ακρίβεια. Θεωρούμε αυτονόητο ότι ο μοναδικός λόγος που θα οδηγούσε στην Οικονομία σε παλιότερους καιρούς, όπου δεν υπήρχαν αποτειχισθέντες ιερείς στο Ακαινοτόμητο Πλήρωμα, έχει πλέον εξαλειφθεί, αφού εσχάτως αρκετές ενορίες, με τους ιερείς τους, έχουν καθ’ ολοκληρία υιοθετήσει την Ακαινοτόμητη- Ορθόδοξη εκκλησιολογία. Η πολυχρόνια Οικονομία, που εν τέλει στηρίζει και δυναμώνει την Αίρεση και τις Παρασυναγωγές, παύει να είναι Οικονομία, και καταλήγει να είναι ψυχοκτόνος κοινωνία με την αίρεση... Το ανωτέρω συμπέρασμα δεν εκπορεύεται από τις υποκειμενικές απόψεις του γράφοντα, αλλά από την αγιοπατερική διδασκαλία, η οποία συνοψίζεται στο λόγο του Μεγάλου Βασιλείου: Οἳ οὐδ' ἂν πρὸς ὥραν (σ.σ. ούτε καν μία ώρα) αὐτῶν ἐπεδεξάμεθα τη συνάφειαν, εἰ σκάζοντας αὐτούς περί τὴν πίστιν εὕρομεν.
( P.G.32, 992-994)         

Σε εσάς, σεβαστοί μου αδελφοί, απευθύνω παράκληση με πόνο ψυχής και σαςζητώ να αποφύγετε την ψυχοφθόρα κοινωνία αυτών, που ουδόλως ενδιαφέρονται για τηνεπίλυση των προβλημάτων που ταλανίζουν την Εκκλησία (που είναι ΜΙΑ, ΑΓΙΑ,ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ......ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ και όχι του Απολλώ, του Ματθαίου, του Αυξεντίου κ.α.), και να κοινωνήσετε με ιερείς, μοναχούς και λαϊκούς που αγωνίζονται για την Ορθοδοξία, διωκόμενοι από κάθε πλευρά. Εσείς είστε αυτοί που μπορείτε να τους δώσετε την ηθική και αριθμητική δύναμη να αγωνιστούν ακόμα πιο αποτελεσματικά κατά των αιρέσεων και των σχισμάτων.  

Μην φοβάστε τον αριθμό, ούτε την απουσία επισκόπων (αυτοί δυστυχώς, θα ορθοτομήσουν μόνο από φόβο ή αν θα χάσουν μεγάλο μέρος από το ποίμνιό τους )

Ο άγιος Νικηφόρος μας λέγει ότι Ακόμα και ένας ορθόδοξος να μείνει, ο Θεός θα τον αναδείξει σε ολόκληρη την Εκκλησία! 

(οὐ γαρ ἐπί πλήθει θεός εὐδοκεῖ, ἀλλ' ἐφ' ἑνί φοβουμένῳ και τρέμοντι τους λόγους αὐτοῦ ἐπισκοπεῖ, και ὅλην ἐκκλησίαν τον ἕνα σαφῶς ἀποδείκνυσι. (TLG, Ignatius Biogr., Poeta, Vita Nicephori (9012: 002)“Nicephori archiepiscopi Constantinopolitani opuscula historica ”, Ed. de Boor, C. Leipzig: Teubner, 1880, Repr. 1975.Page 166, line 27 ).

Βεβαίως, αν θέλουμε να ήμαστε εν τάξει απέναντι στους παλαιοημερολογήτες αδελφούς, οφείλουμε να τους ενημερώσουμε ότι το Ακαινοτόμητο Πλήρωμα της Ορθοδόξου Εκκλησίας δεν δύνανται να συμμετάσχει σε καμία απολύτως προσπάθεια ενοποίησης των Συνόδων του πατρίου, και τούτο διότι, και μία μόνο παράταξη να υπήρχε ( και πάντα σύμφωνα με τους Αγίους Πατέρες ) δεν θα έπαυε να αποτελεί για εμάς υπόδικη παρασυναγωγή. 

Η αντίληψή μας αυτή πηγάζει από το Κανονικό Εκκλησιαστικό Δίκαιο και πιο συγκεκριμένα από τον 16ο Κανόνα της ΑΒ´ Συνόδου, ο οποίος ξεκάθαρα λέγει ότι: Επειδή συμβαίνουν αναταραχές και φιλονικίες στην Εκκλησία θεωρείται αναγκαίο ΝΑ ΜΗΝ ΧΕΙΡΟΤΟΝΕΙΤΑΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΕΙΣ ΕΠΑΡΧΙΑΝ, ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΚΟΜΑ ΖΕΙ, και εις την αρχιερατικήν αξίαν ακόμα βρίσκεται. Αν ο Επίσκοπος είναι άξιος να διωχθεί από την Επισκοπήν του (πχ επειδή είναι αιρετικός ), πρέπει πρώτα να εξετάζονται ΣΥΝΟΔΙΚΩΣ τα εγκλήματά του αυτά, να καθαιρείται, και μετά να μπαίνει στην θέση του άλλος Επίσκοπος. Το αυτό λέγει και ο 87ος Κανών της Εν Καρθαγένη Συνόδου

Συνεπώς αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί, ως Ακαινοτόμητο Πλήρωμα της Εκκλησίας της Ελλάδος, ποιούμε μόνον τούτο, αποτειχιζόμαστε δηλαδή από τον Κανονικό μας (οικείο) Επίσκοπο της Εκκλησίας της Ελλάδος, και διαμαρτυρόμαστε διότι ο Κανονικός Επισκοπικός Θρόνος (πχ της Θεσσαλονίκης), κατέχεται από αιρετικό ψευδοποιμένα που πρέπει να καθαιρεθεί από Κανονική Ορθόδοξη Σύνοδο, και στην θέση του να μπει ένας καθόλα Ορθόδοξος. Ο Θρόνος αυτός (πχ της Θεσσαλονίκης) έχει Αποστολική διαδοχή και συνεπώς Κανονική εκκλησιαστική υπόσταση. 

Η 1η Οικουμενική σύνοδος στην Νίκαια της βιθυνίας το 325 μ.χ


Μόνο μία Οικουμενική Σύνοδος μπορεί να καταργήσει ή να δημιουργήσει μία νέα επισκοπική έδρα, και τούτο φυσικά δεν έχει συμβεί με τις Συνόδους του πατρίου, όπου ο κάθε πικραμένος μπορεί κατά το δοκούν να δημιουργεί και από μία νέα επισκοπική θέση (γι’ αυτό υπάρχουν αυτοί την στιγμή καμία δεκαριά επίσκοποι Αθηνών και Πάσης Ελλάδος στον χώρο του πατρίου).

Με λίγα λόγια αυτό σημαίνει, για μας το Ακαινοτόμητο Πλήρωμα, ότι ο Κανονικός Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως είναι ο Βαρθολομαίος. Όμως δεν μπορούμε να ήμαστε κοινωνικοί μαζί του εξαιτίας της αίρεσης του Οικουμενισμού που (και) αυτός κηρύττει. 

Παλεύουμε όμως να συγκροτηθεί Σύνοδος που θα τον καθαιρέσει συνοδικά και νόμιμα, και στη θέση του θα βάλει έναν νέο, Ορθόδοξο τούτη την φορά, Πατριάρχη

Άρα, ως Ακαινοτόμητο Πλήρωμα δεν έχουμε καμία πνευματική κοινωνία με τις παρατάξεις του παλαιού Εορτολογίου, ούτε με όσους κοινωνούν με αυτές, καθώς επίσης και με αποτειχισμένους ιερείς, που ενώ μεν αποτειχίστηκαν και δεν μνημονεύουν κανέναν, παρόλα αυτά θεωρούν κανονικό τους επίσκοπο (αλλά αιρετίζοντα, πχ γιατί θεωρούν ότι δεν αγωνίζεται για την Κάρτα του Πολίτη) κάποιον που ανήκει στις Συνόδους του πατρίου. Θα καταλάβετε αυτούς τους μισό-αποτειχισμένους ιερείς, από το γεγονός ότι θα βλέπουν σαν αναλαμπή της Ορθοδοξίας την... ένωση των Συνόδων του πατρίου σε μία!

Όσο και αν αγαπάμε τους ιερείς αυτούς, δεν μπορούμε να ήμαστε κοινωνικοί μαζί τους, εξαιτίας των διαφορετικών αντικειμενικών στόχων που έχουμε θέσει. Αποτειχισθέντες λοιπόν από τον οικείο μας, κανονικό επίσκοπο (της κρατούσας-επίσημης Ελλαδικής Εκκλησίας), αναμένουμε και αγωνιζόμαστε μέχρι την σύγκληση Ορθόδοξης Οικουμενικής Συνόδου που θα καταδικάσει όλες τις νεοφανείς αιρέσεις, θα καθαιρέσει τους φορείς της, και τέλος, θα ανεβάσει στους κανονικούς θρόνους ετέρους, καθ’ όλα ορθοδόξους επισκόπους, μετά των οποίων θα είμαστε υποχρεωμένοι να κοινωνούμε. 

Φυσικά οι μόνοι που μπορούν να επικυρώσουν μία Σύνοδο, αν είναι δηλαδή Ορθόδοξη ή ληστρική, είναι οι του Ακαινοτομήτου Πληρώματος της Εκκλησίας. Αυτοί και μόνο αυτοί είναι ο γνήσιος φορέας της Ορθοδοξίας εν τω συνόλω, συνεπώς και ο φύλακάς της. Μία Σύνοδο δεν μπορούν να την επικυρώσουν ούτε οι Αιρέσεις, ούτε οι Παρασυναγωγές, πολλώ δε μάλλον, θα είναι και υπόδικες σε αυτήν (εάν και εφόσον θα είναι Ορθόδοξη και όχι ληστρική Σύνοδος) . 

Αμήν Γένοιτο

Παναγιώτης Τσάλλος Ιστορικός τηλ. 6938057074




  
@ ΒΟΥΚΑΛΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ

Ως ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ενώπιον του Τριαδικού Θεού και των ανθρώπων προσθέτω ακόμα από το Ορθόδοξον περιοδικό - ΚΑΛΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ αριθ.φυλ.47 ΑΘΗΝΑΙ 1η Ιανουαρίου 1984 


ΑΚΥΡΑ ΚΑΙ ΜΗ ΑΚΥΡΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ

ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝ......

ΑΚΥΡΑ ΚΑΙ ΜΗ ΑΚΥΡΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ - 1
ΑΚΥΡΑ ΚΑΙ ΜΗ ΑΚΥΡΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ -2
ΑΚΥΡΑ ΚΑΙ ΜΗ ΑΚΥΡΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ -3
ΑΚΥΡΑ ΚΑΙ ΜΗ ΑΚΥΡΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ -4
ΑΚΥΡΑ ΚΑΙ ΜΗ ΑΚΥΡΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ -5
ΑΚΥΡΑ ΚΑΙ ΜΗ ΑΚΥΡΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ -6
ΑΚΥΡΑ ΚΑΙ ΜΗ ΑΚΥΡΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ -7
ΑΚΥΡΑ ΚΑΙ ΜΗ ΑΚΥΡΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ - 8

ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΥ + ΓΕΩΓΙΟΥ ΑΓΓΕΛΑΚΑΚΗ ΤΟΥ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ, ΑΓΙΑΣ ,ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ  ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ....



Η ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΔΙΑΔΟΧΗ ΤΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΟΥ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟΥ.......

ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΟΥ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟΥ - ΓΟΧ - ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ - ΘΕΜΑΤΑ ΧΡΙΣΤΟΛΟΓΙΚΑ - ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΑ - ΗΘΙΚΑ . ΑΛΗΘΕΙΕΣ ,ΨΕΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΚΟΔΟΞΙΕΣ - ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΡΩΣΩΝ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ - ΓΝΩΣΕΣΘΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ ΥΜΑΣ ( Κατά Ιωάννην Η΄ - 32 )


ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΚΑΙ ΑΓΩΝ - ΚΗΡΥΓΜΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΓΓΕΛΑΚΑΚΗ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΜΥΡΟΦΟΡΩΝ 6-19/5/2013



ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΤΩ ΘΕΟ ΔΟΞΑ.

ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΔΕΙ ΚΑΙ ΤΟ BLOG ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες