Μὲ ἀφορμὴ τὴν ὁλοκλήρωση τοῦ Ἐπισήμου Διαλόγου τῆς Ἐκκλησίας Γ.Ο.Χ. Ἑλλάδος μετὰ τῆς Ὀρθοδόξου Κοινότητος τῶν Ἐνισταμένων, τὸ Γραφεῖο Τύπου τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας Γ.Ο.Χ. Ἑλλάδος προβαίνει στὴν ἀκόλουθη δήλωση:
Σήμερα 5/18 Μαρτίου 2014 στὸν Ἱερὸ Ναὸ τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου «Ρόδον τὸ Ἀμάραντον» Πειραιῶς, συνῆλθε ἡ Ἁγία καὶ Ἱερὰ Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας τῶν Γνησίων Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν τῆς Ἑλλάδος ὑπὸ τὴν Προεδρία τοῦ Μακαριωτάτου Ἀρχιεπισκόπου Ἀθηνῶν καὶ πάσης Ἑλλάδος κ.κ. Καλλινίκου μὲ θέμα τὴν ἕνωση καὶ ἐνσωμάτωση τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησιαστικῆς Κοινότητος τῶν Ἐνισταμένων στὴν Ἐκκλησία τῶν Γνησίων Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν τῆς Ἑλλάδος.
Ἔπειτα ἀπὸ τὴν διαπίστωση τῆς ἐκκλησιολογικῆς συμφωνίας καὶ τὴν ἄρση τῶν ἱεροκανονικῶν ἐμποδίων, οἱ Ἐπίσκοποί της Ὀρθοδόξου Κοινότητος τῶν Ἐνισταμένων ἀποτελοῦν πλέον πλήρη καὶ κανονικὰ Μέλη τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας Γ.Ο.Χ. Ἑλλάδος.
Ἐν συνεχεία, ἡ Ἱερὰ Σύνοδος μὲ τὴν νέα διευρυμένη σύνθεση Αὐτῆς, ἀντιμετώπισε ἐπιτυχῶς τὰ ποικίλα ὀργανωτικὰ καὶ διαδικαστικὰ θέματα, ἀφορώντα τὸ πρακτικὸ μέρος τῆς Ἑνώσεως.
Τέλος, ἡ Ἱερὰ Σύνοδος ὅρισε τὴν ἐρχομένη Κυριακή της Σταυροπροσκυνήσεως, 10/23 Μαρτίου, Ἀρχιερατικὸ Συλλείτουργο εἰς τὴν Ἱερὰ Μονὴ Ἁγίου Νικολάου Παιανίας προεξάρχοντος τοῦ Μακαριωτάτου Ἀρχιεπισκόπου Ἀθηνῶν καὶ πάσης Ἑλλάδος κ.κ. Καλλινίκου.
Ἐκ τοῦ Γραφείου Τύπου.
Ένα σχόλιο σχετικά με την ένωση.....
Eίναι πραγματικά ευτυχές γεγονός η ένωση και η συμφωνία των ορθόδοξων εν αληθεία , μια μικρή παρατήρηση και παράκληση ενός ελαχίστου με πολύ αγάπη θα ήθελα να κάνω προς τους πατέρες ώστε να είναι όντως ακριβείς και να μην δίνουν πάτημα και πρόφαση στους οικουμενιστές να θεωρούν σχισματικούς όσους διαχωρίζουν τις ευθύνες τους για να κρατήσουν την ομολογία και την πίστη όπως την παρέλαβαν .
Επειδή έχω αντίληψη για τους Αγιοκυπριανύτες πατέρες και έχω διακρίνει ένα ασκητικό ταπεινό φρόνημα , καλώς έκαναν και ενώθηκαν από εκεί που έλαβαν την χάριν και την ιεροσύνη , μια παράκληση όμως προς τον αρχιεπίσκοπο Καλλίνικο ώστε πράγματι αυτή η ένωση να αποτελέσει ένα θρίαμβο της αληθείας και της ορθοδοξίας , να μην αυτοπροσδιορίζονται ως εκκλησία της Ελλάδος και ο κ. Καλλίνικος ως αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος , διότι αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος αυτή την στιγμή είναι ο κ. Ιερώνυμος ,αλλά ως πρόεδρος της ιεράς συνόδου του πατρίου εορτολογίου των Ρώσων της διασποράς εν Ελλάδι , η οποία έχει αναφορά προς το πατριαρχείο Μόσχας ( αφού oi Ρώσοι της διασποράς ενσωματώθηκαν στο πατριαρχείο Μόσχας) διότι από εκεί έλκουν την διαδοχή δια του πρωθιεράρχου Φιλάρετου , έτσι λόγο του οικουμενισμού έχουν διακόψει το μνημόσυνο, κατά την τάξιν του αγίου όρους ,όπου όταν ο πατριάρχης εκπέσει της πίστεως τότε δεν ΘΑ μνημονεύσουν άλλον αλλά διακόπτουν το μνημόσυνο μέχρι να αποκατασταθεί στον πατριαρχικό θρόνο ορθόδοξος .
Διότι για την ίδρυση μιας ΤΟΠΙΚΗΣ εκκλησίας πρέπει να συνέρθει οικουμενική σύνοδος πανορθόδοξος κατά τους κανόνες των οικουμενικών συνόδων.
ΕΤΣΙ όταν επικρατήσει μια αίρεση σε μια τοπική εκκλησία δεν ιδρύουμε άλλη παράλληλη προς αυτήν αλλά αποτειχιζόμεθα κατά τους ιερούς κανόνες διακόπτοντας μόνον το μνημόσυνο του οικίου επισκόπου δια να μην δημιουργήσουμε σχίσμα αλλά ένσταση προς την ΟΛΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ , τότε όντως δεν υπάρχει σχίσμα αλλά σώζουμε την εκκλησία από τα σχίσματα.
Ακόμα και το ανάθεμα της εκκλησίας των ρώσων της διασποράς δεν δεσμεύει την «όλη εκκλησία» ώστε να είναι εκτός εκκλησίας όλοι οι υπόλοιποι άνευ μυστηρίων, αλλά όπως αναφέρει αυτό το ανάθεμα δια της δηλώσεως του επροστατεύσαμε το ποίμνιο από αυτόν τον αποκαλυπτικό πειρασμό , συμφώνως προς το εκκλησιαστικό δικαίω το όποιο εξηγγέλθη από ημάς είναι καθαρώς τοπικού χαρακτήρος της ρωσικής δηλαδή ορθοδόξου εκκλησίας εν διασπορά αλλά πράξη ¨defacto ¨ έχει τεράστια ιστορική σπουδαιότητα παγκοσμίως ακριβώς διότι ο οικουμενισμός είναι μια αίρεση παγκοσμίου ευρύτητας, έτσι λοιπόν επειδή τα γραπτά μένουν με την σωστή εκκλησιολογική στάση της ενστάσεως και ως εκπρόσωποι των αντιοικουμενιστών αποτειχισμένων της ρωσικής διασποράς με αναφορά στο πατριαρχείο μόσχας και όχι των παράλληλων συνόδων εκκλησιών αυτά τα γραπτά κείμενα θα τα θέσουμε ως ορθόδοξοι στην πανορθόδοξο σύνοδο που ετοιμάζουν για το 2016 ,αλλά πως θα γίνει αυτό εάν δεν την τηρήσουμε την αποτείχιση;
θεωρούμε ότι η εκκλησία έχει αιρετικούς στο φρόνημα επίσκοπους στους ΘΡΟΝΟΥΣ οι οποίοι πρέπει δια συνόδου ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ να ελεγχθούν και αν δεν μετανοήσουν να καθαιρεθούν . Εάν δεν συμβεί αυτό παραμένουν οι ορθόδοξοι αποτοιχισμένοι διαχωρίζοντας τις ευθύνες τους και διαφυλάσσοντας την αλήθεια του κυρίου και θεού ημών Ιησού χριστού
Με αγάπη χριστού Λ.Β 19/3/2014
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου