Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

ΑΠΕΛΑΣΗ ΣΥΛΛΗΨΗ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΥ ΕΣΦΙΓΜΕΝΙΤΟΥ - ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΔΙΩΚΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ




Άγιο Όρος, 10.3.2011

Απέλαση εκτός Αγίου Όρους Εσφιγμενίτου μοναχού (π.Γρηγορίου) από το Λ.Σ. Δάφνης Αγίου Όρους έλαβε χώρα σήμερα Πέμπτη 10/3/2011 (ν.ημ), ως πότε οι μοναχοί της γνήσιας Ιεράς Μονής Εσφιγμένου θα αντιμετωπίζονται ως εγκληματίες του κοινού ποινικού κώδικα; Παραβιάσεις βασικών ανθρωπίνων δικαιωμάτων καταπατώνται κάθε μέρα στο Άγιο Όρος με την ανοχή της πολιτείας και για την ακρίβεια οι διωκτικές αρχές τις χώρας με ζήλο διαιωνίζουν και γιγαντώνουν τον διωγμό αυτό.

Ποιο το όφελος της πολιτείας, την ίδια ώρα που η μηνυτήρια αναφορά της Ιεράς Μονής Εσφιγμένου «μένει στο συρτάρι» το Λιμενικό και η Αστυνομία του Άγιου Όρους λειτουργεί απάνθρωπα εναντίον 107 μοναχών, μοναχών που ακόμα και σήμερα δεν μπορούν ούτε τρόφιμα ούτε φάρμακα ούτε περίθαλψη να έχουν αλλά ούτε επαφή με τον έξω κόσμο. Έχουν λοιπόν σκηνοθετήσει το τέλειο έγκλημα, έγκλημα χωρίς μάρτυρες.

Οι μοναχοί της γνήσιας Ιεράς Μονής Εσφιγμένου δεν είναι εγκληματίες αλλά τα θύματα σκοπιμοτήτων και θα έπρεπε οι διωκτικές αρχές ξέροντας την αλήθεια να δείχνουν επιείκεια. Πόσα ακόμα οι μοναχοί μας να αντέξουν, η Ιερατική αγάπη έμεινε στα λόγια καθώς το μίσος και η εκδίκηση έγιναν πράξη.

Γιατί τα ίδια που το Φανάρι καταγγέλλει την Τουρκική πολιτεία πράττει εναντίον Χριστιανών αδελφών εντός Ελλαδικού χώρου μέσω της Ιεράς Κοινότητας Αγίου Όρους και το Ελληνικό κράτος.

Τουλάχιστον η πολιτεία όφειλε να σεβαστεί ανθρώπινα δικαιώματα που καταπατώνται από τις διωκτικές της αρχές με την πρώτη ευκαιρία.

Δεν ζητάμε έλεος αλλά δικαιοσύνη.

Μας πήραν το όνομα που εδώ και 15 αιώνες είχαμε, μας πήραν χρησιμοποιώντας το όνομα που καπηλεύτηκαν ότι περιουσιακό στοιχείο είχε η Μονή, μας απαγόρευσαν τα στοιχειώδη προς επιβίωση και βασικές ελευθερίες, μας βάφτισαν αυθαίρετα αιρετικούς και καταληψίες επειδή έτσι τους βόλευε για να μας πετάξουν εκτός Αγίου Όρους και όλα αυτά επειδή υπενθυμίζουμε στον Οικουμενικό Πατριάρχη τους Ιερούς κανόνες, της εκκλησίας και των Πατέρων της Ορθοδοξίας, την ίδια στιγμή που για πολιτικούς λόγους επιμένει να ξεχνά.

Όσο και να μας πολεμάνε, με όποια μέσα και να το επιχειρούν, η γνήσια Ιερά Μονή Εσφιγμένου δεν συναινεί στην έκπτωση της πίστης για μας ένα είναι και παραμένει να είναι το δίλλημα … ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ή ΘΑΝΑΤΟΣ .

Μετά Τιμής,

Γραφείο Τύπου Ιεράς Μονής Εσφιγμένου – Άγιο Όρος


ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΑΠΕΛΑΘΕΝΤΟΣ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΥ ΠΑΤΗΡ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ....




Η είδηση όπως μεταδόθηκε απο το romfea.gr.......



Απέλαση μοναχού από το Άγιον Όρος

Άνδρες της δύναμης του Λιμενικού Σώματος Αγίου Όρους συνέλαβαν σήμερα στο λιμάνι της Δάφνης έναν εκ των επικεφαλής των καταληψιών της Μονής Εσφιγμένου (παλαιά σχισματική αδελφότητα).

Ακολουθήθηκε η νόμιμη διαδικασία της διοικητικής απέλασής του από το Άγιον Όρος σύμφωνα με απόφαση της Ιεράς Κοινότητος και εντολή της Διοικήσεως Αγίου Όρους, οι οποίες έχουν επικυρωθεί από το Συμβούλιο της Επικρατείας.

Ο εν λόγῳ ρασοφόρος, ονόματι Γρηγόριος-Γεώργιος Πολυχρονίου, οδηγήται με συνοδεία των λιμενικών στην Ουρανούπολη.

Ο Γρηγόριος-Γεώργιος Πολυχρονίου πέραν των παραπάνω έχει ήδη καταδικαστεί σε ένα χρόνο φυλάκιση από το Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης γιά παράνομη κατοχή της Μονής και σε φυλάκιση 9 μηνών για τις πράξεις:

Επέμβαση παρά τον αρχαιολογικό νόμο στό Καθολικό της Μονής, μη ενημέρωση των αρμοδίων υπηρεσιών για τις ανάγκες συντήρησης του Καθολικού και απείθεια που συνίσταται σε άρνηση εισόδου στους αρμόδιους κρατικούς υπαλλήλους για αυτοψία. Ακόμη κατηγορείται γιά έκδοση ψευδών απαλλακτικών του ΦΠΑ και απάτη κατά του δημοσίου.

Romfea.gr



Αίσχος , προδότες της πίστεως .

Όλοι οι οικουμενιστές είστε προδότες και διώκτες του Χριστού.

Βλέπετε να διώκονται χριστιανοί Ορθόδοξοι και σιωπάτε , και θέλετε να λέγεστε ορθόδοξοι.

Όσο για το σχόλιο της σελίδας ρομφαία.......

....περί εκ των επικεφαλής των καταληψιών της Μονής Εσφιγμένου (παλαιά σχισματική αδελφότητα) τι να πει κανείς εκτός από....

ΑΙΣΧΟΣ.


Έτσι θα πολεμήσετε τον αντίχριστο και τα σχέδια του;

Το σίγουρο είναι πως έτσι τον βοηθάτε να έρθει ,και συγκατατάσσεστε και εσείς στους προδρόμους του αντιχρίστου.

Τέρμα πλέον οι οικονομίες με τους διώκτες των ορθοδόξων και με όλους όσους τους ακολουθούν.....



Ο ΟΥΝΙΤΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΔΙΩΚΤΗΣ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ......




ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗ ΤΟΥ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΠΑΠΑ ΡΩΜΗΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΟΥ ΝΑΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΩΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ.

Ο ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΠΑΠΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΙΩΤΑΤΟΣ
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ......


ΕΝΩ Ο ΠΑΤΗΡ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ.

Ο ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ ΠΑΤΗΡ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΠΟΥ ΣΥΝΝΕΛΑΒΑΝ ΚΑΙ ΑΠΕΛΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΤΟΥ....

ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΦΗΤΙΚΗ ΟΜΙΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟ 2008 ΓΙΑ ΤΑ ΟΣΑ ΖΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ.....




διατί ἀπέστρεψεν ὁ λαός μου οὗτος ἀποστροφὴν ἀναιδῆ καὶ κατεκρατήθησαν ἐν τῇ προαιρέσει αὐτῶν καὶ οὐκ ἠθέλησαν τοῦ ἐπιστρέψαι; 6 ἐνωτίσασθε δὴ καὶ ἀκούσατε· οὐχ οὕτω λαλήσουσιν· οὐκ ἔστιν ἄνθρωπος μετανοῶν ἀπὸ τῆς κακίας αὐτοῦ, λέγων· τί ἐπ...οίησα; διέλιπεν ὁ τρέχων ἀπὸ τοῦ δρόμου αὐτοῦ ὡς ἵππος κάθιδρος ἐν χρεμετισμῷ αὐτοῦ. ... 13 καὶ συνάξουσι τὰ γεννήματα αὐτῶν, λέγει Κύριος, οὐκ ἔστι σταφυλὴ ἐν ταῖς ἀμπέλοις, καὶ οὐκ ἔστι σῦκα ἐν ταῖς συκαῖς, καὶ τὰ φύλλα κατερρύηκεν. ... 22 μὴ ρητίνη οὐκ ἔστιν ἐν Γαλαάδ, ἢ ἰατρὸς οὐκ ἔστιν ἐκεῖ; διατί οὐκ ἀνέβη ἴασις θυγατρὸς λαοῦ μου; Ιερεμίας η' 5-6,13,22

Η Παλαιά Διαθήκη αδέλφιά μου είναι γεμάτη θησαυρούς και αυτός είναι ο λόγος που όλες οι αιρέσεις την κατηγορούν και προσπαθούν να την χτυπήσουν. Στο συγκεκριμένο κεφάλαιο ο Προφήτης Ιερεμίας αναφέρεται στην προδοσία που θα επιτελέσει ο αγαπημένος λαός του Θεού ο Ισραήλ και η τιμωρία που θα ακολουθήσει από τον Θεό. Προσέξτε διότι ο Θεός δεν είναι τιμωρός, αλλά δίκαιος. Όταν κάποιος είναι αναιδής και μάλιστα αναιδής προς τον Θεό και αμετανόητος (όπως λέει στον στίχο 5), τότε ο Θεός δεν μπορεί να συνεχίσει να τον έχει ως αγαπημένο του λαό! Και όπως πολύ ωραία λέει στον στίχο 6, ο αμετανόητος δεν θέλει να καταλάβει το λάθος και απαντά, μα εγώ δεν έκανα τίποτα. Ακριβώς αυτό που ακόμα οι Εβραίοι λένε, αρνούνται ότι πρόδωσαν και σταύρωσαν τον Χριστό και λένε ότι το έκαναν οι Ρωμαίοι.

Ο Καϊάφας και ο Άννας δίκασαν τον Κύριο, όχι οι Ρωμαίοι, αυτοί είπαν το αίμα αυτού σε μας και στα παιδιά μας όχι οι Ρωμαίοι. Ο Θεός δεν τους καταράστηκε, αυτοί μόνοι τους προκάλεσαν την οργή του Θεού λέγοντας, ότι δεν τους πειράζει το αίμα αυτού του αθώου (όπως είπε ο Πιλάτος) να πέσει σε αυτούς και στα παιδιά τους. Πολύ βαριά κουβέντα, μόνοι τους αυτοκαταράστηκαν και μάλιστα με το πιο τίμιο αίμα όλων των εποχών του Θεανθρώπου Ιησού. Και αυτός είναι και ο λόγος που στον στίχο 22 λέει ο σοφός αυτός Προφήτης ότι ο λαός του Ισραήλ δεν θα βρει γιατριά ποτέ του.

Όμως όλα αυτά δεν σας τα λέω διότι διακατέχομαι από αντιεβραϊκό παραλήρημα, αλλά για να σας αποδείξω ότι τώρα εμείς οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί και ιδιαίτερα εμείς οι Έλληνες κάνουμε πολύ χειρότερα από τους χριστοκτόνους Εβραίους, διότι ο Χριστός είπε επάνω στον Σταυρό: "...πάτερ, ἄφες αὐτοῖς· οὐ γὰρ οἴδασι τί ποιοῦσι...". Εμείς τώρα όμως ξέρουμε πολύ καλά τι κάνουμε προδίδοντας την γλυκυτάτη Ορθοδοξία. Νομίζετε ότι τυχαία επιτρέπει ο Θεός η Ελλάδα να περνά όλα αυτά που περνά; Είναι τυχαίο που ο Θεός επιτρέπει το λίκνο της Ορθοδοξίας να ξεφτιλίζεται και ο Ορθόδοξος Ελληνικός λαός να υποφέρει, μέσα στην ίδια του την πατρίδα;

Εύκολα κατηγορούμε τους Εβραίους και λέμε με ευχαρίστηση ότι δίκαι τιμωρούνται 2000 χρόνια από τον Θεό, αλλά το δικό μας χάλι δεν το κοιτάμε! Βγαίνει ο Έλληνας Αρχιεπίσκοπος και ξεστομίζει την μεγαλύτερη Ιεροσυλία που ίσως να έχει ξεστομιστεί μέσα στην Μητρόπολη Αθηνών, ότι ο αρχιαιρεσιάρχης Αγγλικανός αρχιεπίσκοπος είναι διάδοχος Ορθόδοξου Αγίου και περνά στο ντούκου, ασχολίαστο και απαρατήρητο λες και είπε τι ωραίο καιρό που κάνει.

Με τέτοιες ενέργειες και δηλώσεις φεύγει όλο και πιο μακρυά η ευλογία που έχει η χώρα μας,και όταν φεύγει η ευλογία του Θεού από κοντά σου έρχεται η ερήμωση.


12/3/2011

ΦΙΛΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΝΩΣΙΣ «ΚΟΣΜΑΣ ΦΛΑΜΙΑΤΟΣ» ΕΔΡΑ: ΒΑΣ. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ 30, 546 24 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΤΗΛ. 697-2176314 E-MAIL: KFLAMIATOS@YAHOO.GR ― ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ 7/2011


ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΩΣ κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ

«Μάρθα, Μάρθα, μεριμνᾷς καὶ
τυρβάζῃ περὶ πολλά· ἑνὸς δέ ἐστι χρεία».

«Εἶναι δυνατὸν Ἐπίσκοποι τῆς Ἐκκλησίας νὰ ἀποδέχονται ὅτι ὑπάρχει ἡ αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, νὰ γράφουν συγγράμματα καὶ νὰ καυτηριάζουν τὸν Οἰκουμενισμὸ (π.χ. ὁ Μητροπολίτης Ναυπάκτου Ἱερόθεος), νὰ τὸν ἀποκαλοῦν παναίρεση, νὰ τὸν ἀναθεματίζουν τὴν Κυριακὴ τῆς Ὀρθοδοξίας τοῦ 2010 (π.χ. ὁ Μητροπολίτης Πειραιῶς Σεραφείμ) καί, παρόλα αὐτά, νὰ μὴν φέρνουν τὸ θέμα στὴν Ἱερὰ Σύνοδο, ὥστε νὰ κινηθεῖ ἡ διαδικασία καταδείξεως ἐν συνόδῳ καὶ καταδίκης αὐτῆς τῆς αἱρέσεως;».

Αὐτὰ γράφαμε, Σεβασμιώτατε, πέρυσι (στὸ περιοδ. «Κοσμᾶς Φλαμιᾶτος», τεῦχ. 1ο, σελ. 24 καὶ στὸ διαδίκτυο), ἀλλὰ καμιὰ ἀντίδραση δὲν ἐκδηλώθηκε ἀπὸ τοὺς συνεπισκόπους σας καὶ ἀπὸ σᾶς προσωπικά.

Ἐπανήλθαμε μετὰ μερικοὺς μῆνες, μὲ ἀνοικτὴ ἐπιστολὴ πρὸς τὸν μητροπολίτη Ναυπάκτου κ. Ἱερόθεο, ὑποβάλλοντάς του τὸ ἴδιο ἐρώτημα. Καμιὰ ἀπάντηση καὶ πάλι. Μετὰ 3 μῆνες ἐπαναφέραμε τὸ ἐρώτημα στὸν ἴδιο μητροπολίτη (Ναυπάκτου). Ἀλλὰ ξανὰ σιωπή.

Σὲ Σύναξη κληρικῶν καὶ μοναχῶν στὴ Ρίζα Ναυπάκτου, ὅπου ἦσαν παρόντες καὶ οἱ δύο ὡς ἄνω μητροπολίτες, ἐπαναλάβαμε τὸ ἐρώτημα. Καὶ ὁ μὲν μητροπολίτης Πειραιῶς, σὲ διάλειμμα τῆς Συνάξεως, ὅταν τοῦ ὑπενθυμίσαμε πὼς «οἱ Πατέρες ἀκόμα καὶ ἐπὶ ὑποψίᾳ αἱρέσεως» ἀπεμακρύνοντο ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς, ὁ κ. Σεραφεὶμ μᾶς ἀπάντησε: «Ἔχετε ἀπόλυτο δίκιο, ἀλλὰ βλέπετε οἱ συνθῆκες εἶναι δραματικές».

Ὁ δὲ μητροπολίτης Ναυπάκτου κ. Ἱερόθεος, ὅταν τοῦ θυμήσαμε ὅτι ὁ Ἅγιος Ἰουστῖνος Πόποβιτς ἤδη ἀπὸ τὴ δεκαετία τοῦ 1970 καλεῖ τὸν Οἰκουμενισμὸ παναίρεση, καὶ τὸν ρωτήσαμε: γιατί ἡ Ἱεραρχία ἀρνεῖται νὰ ἀπαντήσει σὲ σχετικὸ ἐρώτημα καὶ νὰ ἐνημερώσει τὸ λαὸ γι’ αὐτὴ τὴν αἵρεση, ἂν καὶ τῆς ἔχουμε θέσει τὸ ἐρώτημα ἐδῶ καὶ καιρό; ὁ κ. Ἱερόθεος μᾶς ἀπάντησε: «Συμφωνῶ μαζί σας, πρέπει νὰ ἐπιληφθεῖ ἡ Σύνοδος· καὶ στὸν Ἀρχιεπίσκοπο τὸ εἶπα καὶ τὸ ἔφερα στὴν Ἱεραρχία καὶ μὲ τὸν Ἅγιο (Πειραιῶς)… Πρέπει νὰ βγεῖ μιὰ ἀπόφαση. Συμφωνῶ ἀπόλυτα».

Στὴ συνέχεια, ὅμως, καὶ στὸ ἐρώτημά μας «γιατί δὲν κατονομάζονται οἱ αἱρετικοί;» (καὶ ἐννοούσαμε τὸν Πατριάρχη) ὁ μητροπολίτης Ναυπάκτου μᾶς ἀπάντησε: «Καὶ γιατί ζητᾶτε ἀπὸ ἐμᾶς νὰ κρίνουμε μερικὰ ἐξέχοντα πρόσωπα; ἀφοῦ (ἰσχυρίζεσθε ὅτι) ἐμεῖς εἴμαστε αἱρετικοί, ἐπειδὴ ἐπικοινωνοῦμε μὲ τοὺς αἱρετικοὺς τοῦ Πατριάρχη, γιατί δὲν φεύγετε ἐσεῖς ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία; Γιατί κοινωνεῖτε ἐσεῖς μὲ μᾶς, ποὺ ἐμεῖς (λέτε), εἴμαστε αἱρετικοί, ἐπειδὴ κοινωνοῦμε μὲ τὸν Πατριάρχη;».

Δυστυχῶς, ἐδῶ ὁ Ναυπάκτου κ. Ἱερόθεος, ταυτίζεται μὲ τὴν λογικὴ τοῦ πατριάρχη. Ἐπανέλαβε, δηλαδή, τὸ ἐρώτημα ποὺ ἔθεσε ὁ πατριάρχης Βαρθολομαῖος δι’ ἐπιστολῆς πρὸς τὸν ἀρχιεπίσκοπο κ. Ἱερώνυμο, γιὰ ἐκείνους ποὺ συνέγραψαν τὴν «Ὁμολογία Πίστεως» καὶ διαφωνοῦσαν (χωρὶς νὰ τὸν κατονομάζουν) μὲ τὶς αἱρετικὲς οἰκουμενιστικές του ἐνέργειες. Εἶχε γράψει τότε στὸν Ἀρχιεπίσκοπο ὁ πατριάρχης:

«Οἱ ὑπογράφοντες τὴν “Ὁμολογίαν (Πίστεως)” διὰ τοῦ τρόπου τούτου κηρύσσουν πάντας ἡμᾶς ἐκτὸς τῆς Ἐκκλησίας… Εἶναι δὲ ἀπορίας ἄξιον, διατί δὲν ἔχουν εἰσέτι διακόψει τὴν μεθ’ ἡμῶν μυστηριακὴν κοινωνίαν, ἐφ’ ὅσον εὑρισκόμεθα κατ’ αὐτοὺς “ἐκτὸς Ἐκκλησίας”». Βεβαίως, καὶ ὁ Πατριάρχης καὶ ὁ Ναυπάκτου θεωροῦν τοὺς αἱρετικοὺς καὶ τοὺς κοινωνοῦντες μὲ αἱρετικοὺς ὅτι εὑρίσκονται ἐντὸς τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας ὡς διακρατοῦντες τὸ ἐξουσιαστικὸ καθεστὼς ποὺ ἔχουν ἐπιβάλει, ἐνῶ οἱ τηροῦντες τὴν αὐθεντικὴ Ὀρθόδοξη Πίστη ἀνόθευτη πρέπει νὰ βρεθοῦν ἐκτὸς αὐτῆς!!!


Μετὰ ἀπὸ αὐτά, ποὺ σᾶς εἶναι ἤδη γνωστά, Σεβασμιώτατε, καὶ βλέποντας καὶ ἀναγνωρίζοντας τὴν γενναιότητά σας καὶ ἀκόμα τὴν παρατολμία, μὲ τὶς ὁποῖες ἀντιμετωπίζετε τοὺς πάντες, —ἀπὸ τοὺς σιωνιστὲς ἕως τοὺς ὑπουργοὺς καὶ τοὺς μητροπολίτες ἄλλων Ἐκκλησιῶν, ἀπὸ τοὺς Μωαμεθανοὺς ἕως τοὺς Παπικοὺς καὶ τὸ ΠΣΕ, ἀπὸ τὴν κατὰ μέτωπον ἐπίθεση κατὰ τοῦ οἴκου Moody's, ἕως τὴν καταδίκη τῶν ὁμοφιλοφύλων, καὶ τὴ σημερινὴ ἐναντίωσή σας κατὰ ὅσων προπαγανδίζουν περὶ τῆς καύσεως τῶν νεκρῶν κ.ἄ.π.— σᾶς ρωτᾶμε μὲ πολύ ἀγάπη ἀλλὰ καὶ μὲ παράπονο:

Γιατί, ἐνῶ ἀσχολεῖστε μὲ ὅλα αὐτὰ τὰ θέματα —καὶ πολὺ καλὰ κάνετε— ἀρνεῖστε νὰ ἀσχοληθεῖτε μόνο μὲ ἕνα θέμα: τὴν κατ’ ἐξοχὴν αἵρεση τῆς ἐποχῆς μας, τὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ; Γιατί δὲν κατονομάζετε τοὺς ἐντὸς τῆς Ἐκκλησίας οἰκουμενιστὲς ἡγέτες, ὥστε νὰ φυλάγονται ἀπὸ αὐτοὺς οἱ πιστοί; Γιατί πέρυσι, τὴν μὲν παραμονὴ τῆς “Κυριακῆς τῆς Ὀρθοδοξίας” ἀποκαλέσατε τὸν πατριάρχη «φρυκτωρὸν καὶ πεφωτισμένον Οἰακοστρόφον», τὴν δὲ Κυριακὴ ἀναθεματίσατε τὸν Οἰκουμενισμό, τοῦ ὁποίου ὁ «φρυκτωρὸς» κ. Βαρθολομαῖος εἶναι ὁ κυριότερος ἐκφραστής, ὁ προστάτης καὶ προαγωγός του; Γιατί, ἀκόμα, πρὶν λίγο καιρό, ἀποκαλέσατε τὸν πατριάρχη «Ἄγγελο» («τοῦ Πρωτιστεύοντος Αὐτῆς Ἀγγέλου Παναγιωτάτου Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου Κυρίου κ. Βαρθολομαίου»); Ἔτσι ἐξορκίζεται ὁ Οἰκουμενισμός; Μὲ τὸ νὰ περιποιεῖσθε τιμὲς στοὺς ἡγήτορές του;

Εἶναι γνωστό, Σεβασμιώτατε, πὼς μαζὶ μὲ ἄλλους ἑπτὰ ἐπισκόπους ὑπογράψατε τὴν «Ὁμολογία Πίστεως κατὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ», στὴν ὁποία σαφῶς δηλώνεται ὅτι ὁ Οἰκουμενισμὸς εἶναι αἵρεση καὶ ἡ ἐπικοινωνία μὲ τοὺς αἱρετικοὺς μᾶς ἐκβάλλει ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία. Ἐκεῖ εἶχαν γραφεῖ καὶ τὰ ἑξῆς: «Αὐτὴν τὴν παναίρεση ἔχουν ἀποδεχθῆ ἐκ τῶν Ὀρθοδόξων πολλοὶ πατριάρχες, ἀρχιεπίσκοποι, ἐπίσκοποι, κληρικοί, μοναχοὶ καὶ λαϊκοί. Τὴν διδάσκουν “γυμνῇ τῇ κεφαλῇ”, τὴν ἐφαρμόζουν καὶ τὴν ἐπιβάλλουν στὴν πράξη κοινωνοῦντες παντοιοτρόπως μὲ τοὺς αἱρετικούς, μὲ συμπροσευχές, ἀνταλλαγὲς ἐπισκέψεων, ποιμαντικὲς συνεργασίες, θέτοντας οὐσιαστικῶς ἑαυτοὺς ἐκτὸς Ἐκκλησίας. Ἡ στάση μας ἐκ τῶν συνοδικῶν κανονικῶν ἀποφάσεων καὶ ἐκ τοῦ παραδείγματος τῶν Ἁγίων εἶναι προφανής». Ποιοί, ὅμως, εἶναι αὐτοὶ οἱ Πατριάρχες καὶ οἱ ἐπίσκοποι; Ἡ «Ὁμολογία» δὲν μᾶς τὴν ἀνέφερε.

Μήπως, ὅμως, ἐσεῖς, ὡς ὑπεύθυνος ποιμενάρχης ἔχετε εὐθύνη νὰ ἐνημερώσετε τὸ λαὸ γιὰ τοὺς προαγωγοὺς τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ; Νὰ μᾶς πεῖτε, δηλαδή, ποιοί εἶναι αὐτοὶ οἱ ἀρχιερεῖς ποὺ «διδάσκουν “γυμνῇ τῇ κεφαλῇ”, καὶ ἐφαρμόζουν καὶ ἐπιβάλλουν τὴν αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ»; Τουλάχιστον ὁ μητροπολίτης Ναυπάκτου ἀπέφυγε νὰ ὑπογράψει τὴν «Ὁμολογία». Ἐσεῖς, ποὺ με γενναιότητα ὁμολογιακὴ τὴν ὑπογράψατε, γιατί δὲν εἶσθε συνεπὴς πρὸς τὴν ὑπογραφή σας;

Καὶ δὲν μποροῦμε νὰ κατανοήσουμε, πῶς ΕΣΕΙΣ ὑπερασπιστήκατε ὡς “ὀρθόδοξο” τὸν Μεσσηνίας Χρυσόστομο, ὁ ὁποῖος ἐν μέσῳ τῆς Συνόδου τῆς Ἱεραρχίας ἐκήρυξε “γυμνῇ τῇ κεφαλῇ” αἵρεση —εἰς τὴν ὁποία, πρὸς τιμήν σας, αὐτοστιγμεὶ καταγγείλατε. Καὶ ἀκόμη δὲν μποροῦμε νὰ κατανοήσουμε, πῶς ΕΣΕΙΣ κατὰ τὴν ἑορτὴ τοῦ Ἁγίου Σπυρίδωνος, στὸν πανηγυρικὸ Ἑσπερινό, συγχοροστατήσατε μὲ τὸν Μεσσηνίας Χρυσόστομο καὶ τὸν Σύρου Δωρόθεο —πασιδήλως καὶ πασιγνώστως οἰκουμενιστὲς καὶ λατινόφρονες, συστηματικῶς ἀπεργαζομένους τὸν ἐξουνιτισμὸ τῆς Ἁγίας Ὀρθοδοξίας μας— καὶ μάλιστα ἐπὶ μακρὸν ἐπλέξατε τὸ ἐγκώμιό τους, παρασιωπώντας τὸ φοβερὸ θαῦμα κατὰ τῶν Παπιστῶν ποὺ ἔκανε ὁ ἐκ τῶν μεγίστων Ἁγίων καὶ Θεοφόρων Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας μας Σπυρίδων στὴν Κέρκυρα, τὴν νύκτα τῆς 11ης-12ης Νοεμβρίου 1718.

Ὁ Μ. Βασίλειος στὴν πρὸς «Δυτικοῖς» ἐπιστολή του γράφει, πὼς οἱ καταδικασμένοι ἀπὸ Σύνοδο (καὶ ἄρα γνωστοὶ ὡς αἱρετικοὶ) εἶναι λιγότερο ἐπικίνδυνοι ἀπὸ τοὺς ἄλλους, ἐκείνους ποὺ ἐξωτερικὰ εἶναι ἐνδεδυμένοι μὲ δέρμα προβάτου καὶ ἐμφανίζονται ὡς Ὀρθόδοξοι, ἐνῶ ἐσωτερικῶς κατασπαράσσουν ἀνηλεῶς τὰ πρόβατα τοῦ Χριστοῦ (σ.σ. ὡς οἱ Οἰκουμενιστές). Διότι, ἐπειδὴ προέρχονται ἀπὸ ἐμᾶς, εὔκολα παραπλανοῦν.

Αὐτοὺς ἀκριβῶς τοὺς κρυπτοαιρετικούς, συνεχίζει, «ζητοῦμεν ἀπὸ τὴν τελειότητά σας, νὰ γνωστοποιηθοῦν δημοσίως εἰς ὅλας τὰς Ἐκκλησίας τῆς Ἀνατολῆς, ὥστε ἤ, ἂν ὀρθοποδήσουν (εἰς τὴν ἀλήθειαν), νὰ ἀνήκουν εἰλικρινῶς μαζί μας, ἤ, ἐὰν παραμείνουν διεστραμμένοι, νὰ διατηροῦν μεταξύ των μόνον τὴν βλάβην, χωρὶς νὰ δύνανται ἐξ αἰτίας τῆς ἀπροφυλάκτου ἐπικοινωνίας (μαζί των) νὰ μεταδίδουν τὴν ἀσθένειάν των εἰς ὅσους τοὺς πλησιάζουν.

Εἶναι ὅμως ἀνάγκη νὰ μνημονεύσωμεν αὐτοὺς ὀνομαστικῶς» (Μτφρ. γ. Νικοδήμου Μπιλάλη). Τὰ ἴδια λέγει καὶ ὁ Μ. Ἀθανάσιος καὶ ἄλλοι Πατέρες.
Δὲν θέλουμε νὰ μακρηγορήσουμε, Σεβασμιώτατε. Λίγα εἴπαμε, πολλὰ ἐννοοῦνται. Χωρὶς περιστροφές, λοιπόν, καὶ μὲ εὐθύτητα σᾶς ἐρωτοῦμε:

Θὰ δείξετε τὴν ἴδια γενναιότητα καὶ στὸ θέμα τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ; Θὰ δικαιολογήσετε τὴν προσωνυμία σας ὡς ὀρθόδοξου ἡγέτη, ποὺ δὲν ὑπολογίζει τίποτα γιὰ χάρη τῆς Ἀληθείας; Θὰ κατονομάσετε τοὺς αἱρετικούς, ὅπως εἴθισται στὴν ἐκκλησιαστικὴ ἱστορία νὰ κάνουν οἱ «φρυκτωροὶ τῆς πίστεως καὶ πεφωτισμένοι Οἰακοστρόφοι»; Θὰ φέρετε τὸ θέμα στὴν Ἱερὰ Σύνοδο, ἡ ὁποία (ὅπως καλύτερα ἀπὸ ἐμᾶς γνωρίζετε), εἶναι ὑποχρεωμένη νὰ ἐξετάσει κατὰ προτεραιότητα ἕνα τόσης σπουδαιότητος θέμα; Τοῦτο προβλέπεται ἀπὸ τοὺς Ἱεροὺς Κανόνες· ἐντέλεται ὁ ΛΖ΄ Ἀποστολικὸς Κανών: «Δεύτερον τοῦ ἔτους Σύνοδος γινέσθω τῶν Ἐπισκόπων, καὶ ἀνακρινέτωσαν ἀλλήλως τὰ δόγματα τῆς εὐσεβείας…».

Καὶ ἐάν, ὅπως εἰκάζουμε ἀπὸ τὴν μέχρι σήμερα στάση της, ἡ Ἱερὰ Σύνοδος δὲν ἐξετάσει τὸ θέμα ἢ ἐὰν τὸ ὑποβαθμίσει, ΕΣΕΙΣ θὰ συνεχίσετε νὰ δηλώνετε, ὅτι τὸ κόκκινο σημεῖο εἶναι τὸ «κοινὸ ποτήριο»; Δὲν ἀρκεῖ ἡ διαπιστωμένη ἀπὸ Ἁγίους ἄνδρες ὕπαρξη τῆς αἱρέσεως, —ὅπως ἐπιτάσσουν οἱ Ἱ. Κανόνες— γιὰ νὰ διακόψετε τὸ μνημόσυνο τῶν αἱρετικῶν; Δεδομένοι, μάλιστα, ὅτι ἡ Ἐκκλησία βοᾶ πὼς τὸ «κοινὸ ποτήριο» εἶναι ἀπὸ δεκαετιῶν γεγονὸς «ἐν κρυπτῷ καὶ παραβύστῳ»!!!...

Μὲ ἐλπίδα καὶ ἀπαντοχὴ περιμένουμε τὴν σαφῆ καὶ ἄμεση —ὅπως συνηθίζετε— ἀπάντησή σας στὰ ἀνωτέρω ἐρωτήματά μας.

ΠΑΤΕΡΑΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑΣ......

....ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΠΟΝΑΕΙ ΚΑΙ ΕΝΟΧΛΕΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ , ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΘΑ ΛΕΓΑΜΕ ΑΠΛΑ.....ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ.....ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ ΘΕΩΡΕΙΣ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΚΕΦΑΛΗ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΕΠΙΣΚΟΠΟ.......



Θεσσαλονίκη, 12 Μαρτίου 2011
Γιὰ τὴν «Φιλορθόδοξο Ἕνωσι “Κοσµᾶς Φλαµιᾶτος”»
Ὁ Πρόεδρος Λαυρέντιος Ντετζιόρτζιο
Ὁ Γραµµατέας Παναγιώτης Σηµάτης

«Οι Οικουμενισταί αναγνωρίζουν τον
Αιρετικό Παπισμό ως Εκκλησίαν»




ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗ ΤΟΥ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΠΑΠΑ ΡΩΜΗΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΟΥ ΝΑΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΩΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2006


ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ

" ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΝΑ ΚΑΤΑΡΑΣΘΕ, ΑΥΤΟΣ
ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ"




ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΨΕΤΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ;

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ ΠΡΟΣΚΥΝΑΝΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΠΑΠΑ.......




ΕΝ ΚΡΥΠΤΩ ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΥΣΤΩ....

....ΕΓΙΝΕ ΑΠΟ ΤΟ 1965
Η ΕΝΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ
.
- ΤΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΣΑΚΑΡΕΛΛΟΥ -
ΕΓΙΝΕ ΑΠΟ ΤΟ 1965 Η ΕΝΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ

Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΑΝΔΡΙΑΝΟΣ ΣΙΝΑΪΤΗΣ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ......




ΙΕΡΟΜΑΡΤΥΣ ΠΑΤΗΡ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ
(Πάτριον εορτολόγιον)

ΛΟΓΟΙ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΛΟΓΟΙ ΣΩΤΗΡΙΑΣ
ΟΜΙΛΙΑ ΠΕΡΙ ΚΛΗΡΙΚΩΝ


Παραμένουν Πολιορκημένοι οι μοναχοί της Εσφιγμένου - Ομιλία Καθηγούμενου μονής Αρχιμ. Μεθοδίου 3 Μαίου 2009

ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟΝ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝΑ - ΚΑΝΑΛΙ ΚΟΝΤΡΑ ΕΚΠΟΜΠΗ "ΜΑΚΕΛΕΙΟ" ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΣΤΕΦΑΝΟ ΧΙΟ.....

Η ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΠΙΣΜΟΥ

Μυστικές Οργανώσεις και Διασημότητες Μόδα - Πλάνη - Διαφθορά - Lifestyle

ΑΙΡΕΣΕΙΣ - ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ ΚΑΙ ΣΙΩΝΙΣΜΟΣ - Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ - ΜΑΣΟΝΙΑ - ΝΕΑ ΑΚΡΟΠΟΛΗ - ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ

ΙΕΡΟΜΑΡΤΥΣ ΠΑΤΗΡ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ (Πάτριον εορτολόγιον ) - ΛΟΓΟΙ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΛΟΓΟΙ ΣΩΤΗΡΙΑΣ - ΟΜΙΛΙΑ ΠΕΡΙ ΚΛΗΡΙΚΩΝ

1 σχόλιο:

ΕΛΛΑΣ είπε...

http://hellenic-news.blogspot.com/2011/03/blog-post_918.html

Περί Ιαπωνίας και Νεοταξικών Καρτών

Ετικέτες