Σάββατο 4 Ιουνίου 2011

GAY PARADE ATHENS 2011 - ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ - ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ GAY PARADE ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ - ΜΕΤΑΝΟΙΑ





ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΕΞ'ΑΡΧΗΣ ΠΩΣ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΑΥΤΕΞΟΥΣΙΟ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΤΟΥ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ .

ΑΥΤΟ ΒΕΒΑΙΑ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ.


Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΣΤΗΝ ΚΡΕΒΑΤΟΚΑΜΑΡΑ ΤΟΥ. ΑΛΛΑ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟ , ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΑΡΕΛΑΣΗ GAY ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΜΕ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΗΜΙΓΥΜΝΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΤΟΥΣ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥΣ.

ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΑΛΛΟΝ ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ , ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΟΠΩΣ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ.....

ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΥ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΣΕ ΧΩΡΟΥΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΣΕΞΟΥΛΙΚΕΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ , ΑΛΛΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ .

Ο ΑΜΟΙΒΑΙΟΣ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ , ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ ΤΥΠΟΥ ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ , ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΠΩΣ Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ......




ΚΑΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΤΕΤΟΙΟΥ
ΕΙΔΟΥΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΑ....


Αρθ. 353. - Πρόκληση σκανδάλου με ακόλαστες πράξεις.

1. Όποιος δημόσια επιχειρεί ακόλαστη πράξη και προκαλεί μ' αυτήν σκάνδαλο τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι δύο ετών. 2. Όποιος εν γνώσει προσβάλλει βάναυσα την αιδώ άλλου με ακόλαστη πράξη που ενεργείται ενώπιόν του τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι έξι μηνών ή με χρηματική ποινή. Αν η πράξη του προηγούμενου εδαφίου ενεργείται ενώπιον προσώπου νεότερου των δεκαπέντε ετών τιμωρείται με φυλάκιση. Για την ποινική δίωξη των πράξεων αυτής της παραγράφου απαιτείται έγκληση. (Όπως η παρ.2 αντικαταστάθηκε από το άρθρο 10 του ν. 3064/2002 ΦΕΚ 248Α/15-10-2002).(Προσβολή δημοσίας αιδούς - δίωξη κατόπιν έγκλησης)


ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ
ΤΩΝ GAY ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ......


Υπό την αιγίδα του Γιώργου Καμίνη θα γίνει φέτος το Athens Gay Parade στην πλατεία Κλαυθμώνος στις 4 Ιουνίου ( Στις 6μ.μ θα ξεκινήσει η παρέλαση στους δρόμους της Αθήνας ). Έτσι ο δήμαρχος Αθηνών κάνει πράξη τις προεκλογικές του δεσμεύσεις «περί σεβασμού στην διαφορετικότητα».

Η απόφαση του δημάρχου Αθηναίων αμέσως μετά την εξαγγελία του υπουργού Πολιτισμού Παύλου Γερουλάνου για τη διοργάνωση του «Athens Rainbow Week», μιας εβδομάδας αφιερωμένης στους ομοφυλόφιλους της χώρας μας, που έχει ως στόχο την ανάπτυξη του gay τουρισμού και την εισροή «pink dollars» στη χώρα μας.

Star.gr



ΤΙ ΔΙΔΑΣΚΕΙ Η ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ......


Ομοφυλοφιλία


Τι διδάσκει η Αγία Γραφή για την ομοφυλοφιλία; Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Γι’ αυτό ο Θεός τους παρέδωσε σε πάθη ατιμίας, επειδή και οι γυναίκες τους αντικατέστησαν τη φυσική χρήση με την αφύσικη. Παρόμοια δε και οι άντρες αφήνοντας τη φυσική χρήση της γυναίκας άναψαν μέσα τους από την επιθυμία τους ο ένας προς τον άλλον, κάνοντας την ασχημοσύνη, αρσενικοί σε αρσενικούς και απολαμβάνοντας στον εαυτό τους την πρέπουσα αντιμισθία της πλάνης τους." (Επιστολή προς Ρωμαίους 1: 26 – 27)

Είναι η άσκηση της ομοφυλοφιλίας αμαρτία; Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Και με άρρενα δεν θα συνευρεθείς, όπως με γυναίκα. Είναι βδέλυγμα." (Λευιτικό 18: 22)

Μπορεί ένας εν ενεργεία ομοφυλόφιλος να βρεθεί στη Βασιλεία του Θεού; Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Ή δεν ξέρετε ότι οι άδικοι δεν θα κληρονομήσουν τη βασιλεία του Θεού; Μην πλανιέστε. Ούτε πόρνοι ούτε ειδωλολάτρες ούτε μοιχοί ούτε κίναιδοι ούτε αρσενοκοίτες ούτε κλέφτες ούτε πλεονέκτες ούτε μέθυσοι ούτε κακολόγοι ούτε άρπαγες δεν θα κληρονομήσουν τη βασιλεία του Θεού." (Επιστολή προς Κορινθίους Α΄ 6: 9)

Όπως όλοι οι αμαρτωλοί, οι εν ενεργεία ομοφυλόφιλοι καλούνται να μετανοήσουν. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "ο νόμος δεν τέθηκε για τον δίκαιο, αλλά για τους ανόμους … πόρνους, αρσενοκοίτες, δουλέμπορους, ψεύτες, επίορκους και οτιδήποτε άλλο αντιβαίνει στην υγιαίνουσα διδασκαλία, σύμφωνα με το Ευαγγέλιο της δόξας του μακαρίου Θεού, που μου έχει εμπιστευθεί." (Επιστολή προς Τιμόθεο Α΄ 1: 9 – 11)

Κάθε αμαρτία πρέπει να σταματήσει, και χρειάζεται η συγχώρεση του Θεού. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Και μερικοί υπήρξατε τέτοιοι, αλλά λουστήκατε, αλλ’ αγιαστήκατε, αλλά δικαιωθήκατε στο όνομα του Κυρίου Ιησού και με το Πνεύμα του Θεού μας." (Α΄ Επιστολή προς Κορινθίους 6: 11)

Υπάρχει ελπίδα για τους εν ενεργεία ομοφυλόφιλους. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Πειρασμός δεν σας κατέλαβε, παρά μονάχα ανθρώπινος. Όμως είναι πιστός ο Θεός, ο οποίος δεν θα σας αφήσει να πειραστείτε περισσότερο από τη δύναμή σας, αλλά μαζί με τον πειρασμό θα κάνει και την έκβαση, ώστε να μπορείτε να υποφέρετε." (Επιστολή προς Κορινθίους Α΄ 10: 13)

Εάν είσαι εν ενεργεία ομοφυλόφιλος, τι πρέπει να κάνεις;
Αρχικά αναγνώρισε την αμαρτία σου. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Πλύνε με περισσότερο και περισσότερο από την ανομία μου και από την αμαρτία μου καθάρισέ με. Επειδή εγώ γνωρίζω τα ανομήματά μου και η αμαρτία μου είναι μπροστά μου συνεχώς." (Ψαλμός 51: 2 – 4)

Δεύτερον, ζήτα συγχώρεση για την αμαρτία σου. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Ράντισε με ύσσωπο και θα είμαι καθαρός· πλύνε με και θα είμαι λευκότερος από χιόνι. Κάνε με να ακούσω αγαλλίαση και ευφροσύνη, για να ευφραθούν τα κόκαλα που έσπασες. Απόστρεψε το πρόσωπό σου από τις αμαρτίες μου και εξάλειψε όλες τις ανομίες μου. Κτίσε μέσα μου, Θεέ, μια καθαρή καρδιά· κι ένα ευθύ πνεύμα ανανέωσε στα βάθη μου. Μη με απορρίψεις από το πρόσωπό σου· και το πνεύμα σου το άγιο μην το αφαιρέσεις από μένα. Απόδωσέ μου την αγαλλίαση της σωτηρίας σου και με ηγεμονικό πνεύμα στήριξέ με." (Ψαλμός 51: 7 – 12)

Τρίτον, να πιστέψεις ότι ο Θεός σε έχει συγχωρήσει πράγματι και διώξε το αίσθημα της ενοχής.

Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Μακάριος εκείνος, του οποίου συγχωρέθηκε η παράβαση, του οποίου σκεπάστηκε η αμαρτία. Μακάριος ο άνθρωπος, στον οποίο ο Κύριος δεν λογαριάζει ανομία και στο πνεύμα του οποίου δεν υπάρχει δόλος. Όταν αποσιώπησα, τα κόκαλά μου πάλιωσαν από τον ολολυγμό μου όλη την ημέρα, επειδή ημέρα και νύχτα το χέρι σου έγινε βαρύ επάνω μου· η υγρότητά μου μεταβλήθηκε σε καλοκαιριάτικη ξηρασία. Την αμαρτία μου φανέρωσα σε σένα και την ανομία μου δεν έκρυψα· είπα: Στον Κύριο θα εξομολογηθώ τις παραβάσεις μου· κι εσύ συγχώρησες την ανομία της αμαρτίας μου· Γι’ αυτό κάθε όσιος θα προσεύχεται σε σένα σε πρέποντα καιρό· βέβαια, σε κατακλυσμό πολλών νερών, αυτά δεν θα τον αγγίζουν." (Ψαλμός 32: 1 – 6)


ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ
GAY PARADE ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.......

ΛΑΖΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ
"ΑΓΙΟΣ ΜΑΞΙΜΟΣ Ο ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ"




Τοποθετήσεις
Ν.Γ.Μιχαλολιάκου
στο Δ.Σ.Αθηνών





ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ.....

ΟΜΙΛΙΑ ΠΑΤΕΡΑ ΙΩΑΝΝΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ - ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ - ΙΣΧΣ ΝΙΚΑ

ΑΙΡΕΣΕΙΣ - ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ ΚΑΙ ΣΙΩΝΙΣΜΟΣ - Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ - ΜΑΣΟΝΙΑ - ΝΕΑ ΑΚΡΟΠΟΛΗ - ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ

Γέροντας Μωυσής - Το αληθινό νόημα του πόνου στη ζωή μας

Τα «Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών» σε πλήρη εφαρμογή

ΠΛΑΝΗ ΜΕΤΑ........ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ

Το Σχέδιο της Εβραιομασωνίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες