Σάββατο 2 Μαρτίου 2019

π.ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ , ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΙΕΡΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΕΝ ΚΑΙΡΩ ΑΙΡΕΣΕΩΣ - Η ΑΓΙΟΠΑΤΕΡΙΚΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ - ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ - ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ .


Δυο ομιλίες - συνεντεύξεις στην Οδύσσεια TV του π.Θεόδωρου Ζήση για την σύνοδο του Κολυμπαρίου της Κρήτης που πραγματοποιήθηκε την χρονική περίοδο από τις 17 ως τις 26 Ιουνίου του 2016 ( Ν.Η ) , αλλά και για τον αγώνα κατά της αίρεσης και των αιρετικών με την Αγία και ιερά Αποτείχιση που έχουν θεσπίσει οι Άγιοι πατέρες της Ορθοδόξου εκκλησίας μας. 


Σε ότι αφορά την σύνοδο της Κρήτης να πούμε ότι σε αυτήν δεν συμμετείχαν , το πατριαρχείο Αντιοχείας , το πατριαρχείο Μόσχας , και οι εκκλησίες της Βουλγαρίας και της Γεωργίας λόγω διαφωνιών.

Θέμα της εκπομπής : " Θα αποδεχτούμε η θα απορίψουμε την σύνοδο της Κρήτης ; "



Θέμα της εκπομπής :  " Eίναι Σχίσμα η Αποτείχιση ; " " Τι είναι η Αίρεση , το Σχίσμα , και η Παρασυναγωγή


π.Θεόδωρος Ζήσης : " Ο όρος αποτείχισης είχε ξανακουστεί την δεκαετία του 60 , στο τέλος της δεκαετίας του 60 , διότι τότε Σύσσωμο το Άγιον Όρος όλες σχεδόν οι μόνες μεταξύ αυτών δε και ο σημερινός Άγιος Παΐσιος είχαν κάνει αποτείχιση από τον Πατριάρχη Aθηναγόρα , επί τρία επί τρία χρόνια από το 1969 μέχρι το 1972 που εκοιμήθη ο Αθηναγόρας " . 


Κάντε κλικ για μεγέθυνση

π.Θεόδωρος Ζήσης : " Μια σύναξη ανθρώπων 300-400 , οι οποίοι επί 20-30 χρόνια ήταν μαζί μου , με είχαν σαν δάσκαλο , ιερέα εκεί , και μερικοί μου το είπαν , δηλαδή  με προβλημάτιζαν  και εκείνοι  "Πατέρ που θα μας αφήσετε θα σας διώξουν από τον Άγιο Αντώνιο , που θα πηγαίνουμε εμείς να εκκλησιαζόμαστε ; " και το αντεπιχείρημα αυτών οι οποίοι δεν έκαναν διακοπή μνημοσύνου , το οποίο συμμεριζόμουν και εγώ για πολύ καιρό , ήταν αυτό το ποιμαντικό κόστος , ότι θα έχει ποιμαντικό κόστος αυτό , δηλαδή θα βρεθούμε διωγμένοι και θα μας στερηθεί η δυνατότητα να απευθυνόμαστε στους δικούς μας ανθρώπους και να τους στηρίζουμε και θα σκορπίσουν εδώ και εκεί . 

Αλλά ζύγισα δύο πράγματα , τι είναι προτιμότερο να υπολογίσω το ποιμαντικό κόστος ; Στο κάτω-κάτω εγώ είμαι ένας ιερεύς , αρχηγός και κεφαλή της εκκλησίας είναι ο Χριστός , και αυτοί οι οποίοι μας καθοδηγούν είναι οι άγιοι . Θα πρέπει εγώ να κάνω τους δικούς μου υπολογισμούς και να υπολογίσω τα δικά μου κόστη , ή να ακολουθήσω αυτό που λένε οι άγιοι πατέρες ;  Μήπως το να μην ακολουθούμε τους Αγίους πατέρας αυτό είναι μεγαλύτερο ποιμαντικό κόστος ;  

Εγώ λοιπόν έχοντας το παράδειγμα και άλλων που έκανα διακοπή μνημοσύνου , του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά , του Αγίου Μαξίμου του ομολογητού , είπα εγώ θα ακολουθήσω τους Άγιους πατέρες , δεν κάνω δική μου πράξη . Αντιλαμβάνομαι πως αυτό είναι τολμηρό βήμα , μεγάλο βήμα , θα έχει συνέπειες , θα ξεβολευτούμε είπα , από την βολή - άνεση που είχαμε , γιατί είμασταν βολεμένοι στον Άγιο Αντώνιο , τις ακολουθίες μας τον κόσμο μας γύρω και τα λοιπά.  θα ξεβολευτούμε αλλά αν δεν κακόπάθουμε δεν θα κάνουμε και το θέλημα του Θεού και των Αγίων

Ο  Χριστός λέει , και ο Απόστολος ΠαύλοςΕξέλθετε εκ μέσου αυτών βγείτε από ανάμεσα από την αίρεση και αφορίσθητε. Θα αφήσουμε λοιπόν να είμαστε ανάμεσα ανακατεμένοι με τους οικουμενιστές ; Πρέπει κάποιοι να το τολμήσουνε. 

Εγώ θα κάνω αυτό που αφορά να αναπαύσω την συνείδησή μου , ο Χριστός είναι η κεφαλή της εκκλησίας , εκείνος είναι ο οδηγός μας και αρχηγός μας , οι άγιοι επίσης πρεσβεύουν για την εκκλησία εγώ το παράδειγμά τους ακολουθώ , και θα δείξει η πορεία μελλοντικός. Ο Θεός θα επέμβει για να σώσει , δεν θα σώσω εγώ την εκκλησία,  εγώ απλώς έκανα το καθήκον μου βάσει αυτών που διάβασα από τους Άγιους πατέρες "



ΔΕΙΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ..... 


Φωτό : O Πανθρησκειακός ναός της παναιρέσεως του Οικουμενισμού στην πόλη ASTANA = SATANA στο Καζακστάν..... 

Κάντε κλικ για μεγένθυνση

Βίντεο : Μνημόνευση του αιρετικού πάπα Ρώμης Βενεδίκτου εντός του πατριαρχικού ναού του Αγ.Γεωργίου στο Φανάρι ,στις 26 Νοεμβρίου του 2006.....


ΦΑΝΑΡΙ - ΒΑΤΙΚΑΝΟ " Προς σύνθεσιν τελικήν ; "

Έχουν πραγματοποιηθεί δεκάδες Διαχριστιανικές Συναντήσεις Ορθοδόξων - Παπικών - Αγγλικανών - Μονοφυσιτών κ.α. ως και Διαθρησκειακές τοιαύτες Ορθοδόξων - Εβραίων - Μουσουλμάνων - Σιντοϊστων κ.α......





ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ 



ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ = ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ 



Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ - ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ.....




ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ ΑΠΟ ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ.... Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΜΟΝΩΝ - ΟΙ ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΛΕΓΟΜΕΝΗΣ "ΑΓΙΑΣ" ΚΑΙ "ΜΕΓΑΛΗΣ" ΣΥΝΟΔΟΥ - ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟΥ ΣΤΟ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ - ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΚΑΙ ΑΓΩΝ....


ΕΚΤΑΚΤΟ... ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΛΥΚΟΠΟΙΜΕΝΕΣ ΤΙΣ ΚΑΘΑΙΡΕΣΕΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΙΕΡΕΩΝ ΠΟΥ ΟΜΟΛΟΓΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΑΚΟΠΤΟΥΝ ΤΗΝ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗ ΤΟΥΣ , ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟΥ ΣΤΟ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ.... ΠΡΩΤΗ ΚΑΘΑΙΡΕΣΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟ, ΤΟΥ ΙΕΡΕΑ π.ΚΥΠΡΙΑΝΟΥ ΣΤΑΙΚΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΡΟΥΜΑΝΙΑΣ - Η ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ - ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΚΑΙ ΑΓΩΝ.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες